måndag 8 april 2013

O'Learys - tips på god nyhet!

För dig som lyckats med kosten att inte springa på någon av de mer än 80 restaturangerna runt om i Sverige så kan jag berätta att O'Learys är en franchisekedja som driver pubar/restauranger med amerikanskt sporttema där du bland annat kan beställa mat och dryck till hyfsade priser. Jag måste säga att maten där generellt är bra, deras hamburgare är faktiskt bland de bättre i mitt tycke. Och till hyfsade priser, som sagt. Inte svindyrt men heller inte jättebilligt, hyfsat helt enkelt. Däremot har de anammat något nu som jag tycker är väldigt trevligt. PULLED PORK! I alla fall på O'Learys här i Kalmar kan du nu beställa BBQ pulled pork quesadilla och Marvin hagler's pulled pork burger, än så länge har jag bara testat den förstnämnda, men det var gott nog. Jag har tidigare skrivit om hemmagjord pulled pork men om du inte är sugen på att vänta 10 timmar på att det ska bli klart så är det här ett bra och gott alternativ.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar