tisdag 22 januari 2013

Classic Malts Collection - bra grejer!

Nu har jag latchat runt med min blogg ganska länge och klämt ur mig en bit över 50 inlägg och knapp nämnt ordet whisky. Med tanke på att just whisky är något av det bästa jag vet så är ju det lite märkligt. Men om jag nu ska ge mig på det så finns det givetvis hur mycket som helst att skriva, berätta och tipsa om då jag nu är helt överfylld av oomtalad information kring ämnet. Men jag får hejda mig lite och börjar lite lätt med ett tips till dig som försöker komma på en bra present till någon av de nära och kära eller bekanta på annat sätt. Om denne gillar whisky och föredrar dessutom en mer rökig sådan så är min rekommendation att skänka denne en fantastiskt trevlig present i form av en presentbox av Classic Malts Collection. Lådan i sig är fin och innehåller dessutom tre stycken småflaskor (20 cl/st) av sorterna Lagavulin 16 Years, Talisker 10 Years och Cragganmore 12 Years. Det är Skotsk malt whisky i högform serverat i miniformat och därmed också den perfekta presenten till den som uppskattar god whisky. Jag fick just den här boxen av Hanna i julas. Och visst, den uppskattades kraftigt!

Classic Malts Gift Pack hittar du på Systembolaget där den har nr 20247 och kostar 439 kr, bra deal!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar