torsdag 1 november 2012

Välkommen!


Premiär! Äntligen. Jag har länge spånat och pratat om att starta en blogg om just mat och dryck. Jag är jätteduktig på att prata och planera, men att faktiskt starta bloggen tog desto längre tid. MEN nu är den uppe och nu får jag göra vad jag kan för att fylla innehållet med diverse goda ting. Min tanke är att prata om mat som jag lagar och mat som jag äter och mat som jag vill äta och saker jag dricker och tycker om och.. Jag tänkte helt enkelt dela med mig av recept, idéer, tankar och tips på god mat och dryck!
Det ska tilläggas att jag överhuvudtaget aldrig har arbetat i ett kök eller har utbildning inom området. Däremot är jag en självlärd hobbykock med en fantastiskt stort intresse för goda sakar som på ett eller annat sätt går att förtära!
På tisdagar lagar jag oftast makaroner och korv, så det täker jag inte tråka ut eventuella läsare med. Men då och då så festar jag till det med något trevlig och gott som jag tänkte fylla på med här. Så håll till godo!
Välkomna, återigen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar